+48 22 379 79 79
kontakt@preals.pl
A A Ikona, element graficzny, symbol oka. To aktywny przycisk, który włącza wysoki kontrast strony

YouTube

Prowadzenie profilów w serwisie społecznościowym youtube.com

Grupa docelowa: wszyscy użytkownicy.

Branża: bez ograniczeń.

Serwis internetowy YOUTUBE nie jest bezpośrednio zaklasyfikowany jako medium społecznościowe. Naszym zdaniem jest  to jeden z portali społecznościowych, w którym odnajdujemy nieograniczone możliwości budowania wizerunku Klientów. Służy on budowaniu relacji z użytkownikami i może stanowić niezależny kanał komunikacji. Wideo marketing trwale zagościł w Polsce w roku 2016 i wszystko wskazuje na to, że dalej będzie rozwijał się w szybkim tempie. Jest to serwis, który codziennie odwiedza ponad 88% Internautów.[1]

[1] HANDEL WEWNĘTRZNY 2016; 3 (362): 413-424 413, Joanna Wyrwisz, Bartosz Żydek, Politechnika Lubelska.

Co robimy?

Praca specjalistów Agencji koncentruje się na tym co dzieje się na etapie tworzenia filmu, od scenariusza po zdjęcia, a także na tym co dzieje się po powstaniu materiału. Praca z gotowym materiałem to przede wszystkim jego opublikowanie w istniejącym kanale lub utworzenie kanału na potrzeby prowadzenia klienckiego konta w serwisie YOUTUBE. Przy publikacji niezbędne jest właściwe opisanie, otagowanie materiału, jak również przydzielenie mu właściwych kategorii. Rozpoczynając pracę z kanałem dbamy o jego estetykę, a zatem przygotowujemy wszystkie elementy graficzne, standardowe opisy i ustawiamy parametry niezbędne do efektywnej publikacji kanału. Samo opublikowanie treści multimedialnych nie gwarantuje sukcesu, dlatego naszym zadaniem jest aktywne prowadzenie kanału, a zatem aranżowanie dyskusji i udział w dyskusji w obszarze całego serwisu YOUTUBE.

Dodatkowe informacje

Rekomendowany typ treści: wideo.

Zasięg: 1 000 000 000 użytkowników.

Dane na temat serwisu:

  • użytkownicy oglądają codziennie setki milionów godzin filmów i generują miliardy wyświetleń,
  • liczba widzów w wieku od 18 do 34 lat i od 18 do 49 lat, którzy oglądają YouTube, nawet jeśli liczyć tylko wersję na urządzenia mobilne, jest większa niż w przypadku jakiejkolwiek telewizji kablowej w Stanach Zjednoczonych,
  • ponad połowa wszystkich wyświetleń w YouTube pochodzi z urządzeń mobilnych,
  • YouTube ma swoje wersje lokalne w ponad 88 krajach,
  • YouTube jest dostępny w 76 językach, co obejmuje 95% wszystkich użytkowników Internetu.

Porozmawiajmy o komunikacji

Potrzebujesz doradztwa? Profesjonalnego wsparcia? Szukasz ekspertów PR do projektu? Szukasz agencji PR? Skontaktuj się z nami. Przedstawimy Ci szczegółowe informacje na temat PREALS, kompetencje, zrealizowane projekty i przygotujemy dopasowaną ofertę.

+48 693 79 79 79

 

kontakt@preals.pl

lub za pośrednictwem formularz kontaktowego

Czytaj także


Logo Preals
kontakt@preals.pl
Agencja PR

PReal’s to Agencja, której głównym obszarem aktywności biznesowej jest strategiczne zarządzanie komunikacją oraz doradztwo. Nieprzerwanie od 2008 roku oferujemy kompleksowe usługi zorientowane na osiąganie ściśle określonych celów wizerunkowych i biznesowych. Specjalizujemy się w budowaniu trwałego wizerunku oraz ochrony reputacji i opinii.

Dane

PREALS sp. z o. o.
ul. Algierska 17L/5
03-977 Warszawa

Sprawdź lokalizację na mapie

+48 693 79 79 79
+48 22 379 79 79
+48 22 379 79 71

bok@preals.pl
preals.pl

KRS: 0000641513
NIP: 1132920117
REGON: 365620837

Kapitał zakładowy 1 000 000 zł

Copyright 2008-2020 © PReal's. Wszystkie materiały zamieszczone w serwisie internetowym Agencji, w szczególności publikacje, treści, zdjęcia, grafiki, pliki wideo, chronione są przepisami ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych oraz ustawy z dnia 27 lipca 2001 r. o ochronie baz danych. Wykorzystanie opublikowanych materiałów wymaga zgody autora lub podmiotów trzecich.

Korzystamy z Cookies, by zapewnić Ci dostęp do informacji i wszystkich oferowanych usług oraz po to, by gromadzić informacje związane z korzystaniem z serwisu, a także wyświetlać reklamy dopasowane do użytkowników. Stosowane przez nas pliki typu cookies umożliwiają właściwe wyświetlanie treści, analizę ruchu internetowego, ruchu reklamowego, a także utrzymanie sesji po zalogowaniu. Można wyłączyć ten mechanizm w ustawieniach przeglądarki. Korzystanie z naszego serwisu bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na używanie Cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.