Firma z wyboru, nie z przymusu… Tak w najprostszych słowach można zdefiniować działania w obszarze wizerunku zwane employer branding.
Budowanie trwałego wizerunku solidnego pracodawcy wpisuje się na listy regularnych działań firm. Już nie tylko pieniądze przyciągają pracowników do firm. Dodatkowa oferta pozapłacowa taka jak ubezpieczenie prywatne, karta fitness czy świąteczne paczki nie budują wizerunku pracodawcy i nie zapewniają trwałych relacji z pracownikami.
Dzisiaj liczy się o wiele więcej, przede wszystkim opinia na temat pracodawcy, wartości i misja jaką realizuje firma. Te niematerialne cechy decydują o wyborze miejsca pracy, które zdaniem wielu kandydatów musi pasować do nich i zapewniać im rozwój, bezpieczeństwo, a także planować realną przyszłość.
Budowanie trwałego wizerunku atrakcyjnego pracodawcy to okazja do zyskania przewagi konkurencyjnej, która prowadzi do pozyskania pracowników z niezbędnymi kompetencjami. Dzięki trwałemu wizerunkowi pracodawcy firma zyskuje nie tylko przewagę na rynku pracodawców, ale także przewagę na rynku. Istotny wyróżnik jakim jest zdefiniowany wizerunek ułatwia działania z obszaru HR, ogranicza koszty związane z rotacją zespołów, a także istotnie wpływa na stabilizację procesów biznesowych w organizacji.
Skorzystaj z kompetencji profesjonalistów od wizerunku. Zbuduj trwały wizerunek pracodawcy, który przyciągnie pracowników.
Działania w obszarze employer brandingu kierujemy do obecnych pracowników i kandydatów. Działania realizujemy w podziale na komunikację wewnętrzną i zewnętrzną.
Employer branding (wewnętrzny) – to działania, których siła oddziaływania skierowana jest do obecnych pracowników organizacji. Ich celem jest komunikowanie warunków pracy i rozwoju, a także utrwalanie relacji z pracownikami poprzez angażowanie pracowników w aktywności pośrednio związane z wykonywanym zawodem oraz aktywności niezwiązane z pracą takie jak konkursy i akcje, działania wolontarystyczne i społeczne.
Employer branding (zewnętrzny) – to działania, których siła oddziaływania skupia się na kandydatach do pracy. Ich celem jest komunikowanie cech, wartości i atutów firmy jako pracodawcy na rynku pracy. Efektem tych działań jest komunikacja z otoczeniem z wykorzystaniem strony internetowej firmy, targów, serwisów ogłoszeniowych, mediów społecznościowych i relacji z uczelniami wyższymi.
Tworzymy unikatowe rozwiazanie zgodnie z zapotrzebowaniem Klienta, pomysłem i strategią. Raz zaprojektowane i dostarczone rozwiązania nie są wykorzystywane ponownie przez PREALS.
Autorskie prawa majątkowe do efektów pracy ekspertów są własnością Klienta, a niezbędne prawa w tym zakresie są przenoszone na rzecz Klienta zgodnie z zapisami umowy. Efekty te mogą być wykorzystywane na ustalonych polach eksploatacji, np.:
Nie oczekujemy wskazywania autorów.
Potrzebujesz doradztwa? Profesjonalnego wsparcia? Szukasz ekspertów PR do projektu? Szukasz agencji PR? Skontaktuj się z nami. Przedstawimy Ci szczegółowe informacje na temat PREALS, kompetencje, zrealizowane projekty i przygotujemy dopasowaną ofertę.
PReal’s to Agencja, której głównym obszarem aktywności biznesowej jest strategiczne zarządzanie komunikacją oraz doradztwo. Nieprzerwanie od 2008 roku oferujemy kompleksowe usługi zorientowane na osiąganie ściśle określonych celów wizerunkowych i biznesowych. Specjalizujemy się w budowaniu trwałego wizerunku oraz ochrony reputacji i opinii.
PREALS sp. z o. o.
ul. Algierska 17L/5
03-977 Warszawa
Sprawdź lokalizację na mapie
+48 693 79 79 79
+48 22 379 79 79
+48 22 379 79 71
bok@preals.pl
preals.pl
KRS: 0000641513
NIP: 1132920117
REGON: 365620837
Kapitał zakładowy 1 000 000 zł