Grupa docelowa: użytkownicy smartfonów, głównie single, poszukujący rozrywek wszelakich.
Branża: związana z rozrywką, stylem życia, konsumpcją.
Tinder został zaprojektowany jako aplikacja randkowa i tak też powszechnie jest wykorzystywany. Początkowo anonimowy, a następnie osobisty charakter relacji, jaka zawiązuje się pomiędzy użytkownikami, szybko znalazł jednak zastosowanie w marketingu społecznościowym.
W serwisie Tinder kluczowe jest zaprojektowanie odpowiedniego przekazu. Dobór formy jest również bardzo ważny, ponieważ potrafi sprawić, że poszukujący swojej drugiej połówki użytkownik Tindera nie poczuje się wykorzystany i nachalnie zaatakowany niechcianą przecież reklamą. Dlatego też rekomendujemy przekazy, które pozostają utrzymane w kontekście miłości, seksu lub po prostu relacji międzyludzkiej i początkowo przekazane w normalnej dla Tindera formie. Dopiero kolejne etapy kontaktu z lubiącą nas osobą mogą być szansą na przekazanie jej naszej reklamowej wiadomości.
Rekomendowany typ treści: tekst, zdjęcia, wideo.
Potrzebujesz doradztwa? Profesjonalnego wsparcia? Szukasz ekspertów PR do projektu? Szukasz agencji PR? Skontaktuj się z nami. Przedstawimy Ci szczegółowe informacje na temat PREALS, kompetencje, zrealizowane projekty i przygotujemy dopasowaną ofertę.
PReal’s to Agencja, której głównym obszarem aktywności biznesowej jest strategiczne zarządzanie komunikacją oraz doradztwo. Nieprzerwanie od 2008 roku oferujemy kompleksowe usługi zorientowane na osiąganie ściśle określonych celów wizerunkowych i biznesowych. Specjalizujemy się w budowaniu trwałego wizerunku oraz ochrony reputacji i opinii.
PREALS sp. z o. o.
ul. Algierska 17L/5
03-977 Warszawa
Sprawdź lokalizację na mapie
+48 693 79 79 79
+48 22 379 79 79
+48 22 379 79 71
bok@preals.pl
preals.pl
KRS: 0000641513
NIP: 1132920117
REGON: 365620837
Kapitał zakładowy 1 000 000 zł