Sytuacje kryzysowe dotyczące bezpośrednio wizerunku marek, firm i osób mogą wystąpić w dowolnym czasie i dotyczyć wszystkich podmiotów i osób działających aktywnie na rynku.
Każdy podmiot i każda osoba jest narażona na kryzys wizerunkowy. Kryzys w organizacji skupia uwagę mediów i bezpośredniego otoczenia biznesowego. W kryzysie kluczowe jest szybkie i sprawne działanie służb PR’owych.
Organizacja w kryzysie może bardzo szybko znaleźć się w centrum zainteresowania mediów, środowiska biznesowego, a także lokalnej społeczności. Kluczowym elementem zapobiegania kryzysom lub minimalizowania związanych z nimi strat wizerunkowych są szybkie i skuteczne działania PR – doradztwem w takich sytuacjach zajmuje się PR kryzysowy.
W ramach komunikacji kryzysowej, nacisk kładziemy na prewencję. Podejmujemy działania w celu wczesnej identyfikacji i neutralizacji możliwych zagrożeń tak, aby uniknąć sytuacji kryzysowych. Przeprowadzamy analizę zasobów i działań Klienta w celu określenia możliwych źródeł zagrożeń. Prowadzimy monitoring mediów w poszukiwaniu wzmianek o Kliencie lub jego branży. Przeprowadzamy audyty przepływu informacji w firmie, doradzamy w kwestii składu i metody działania sztabu kryzysowego, utrzymujemy standby kryzysowy.
Równolegle z działaniami prewencyjnymi przygotowujemy Klientów na ewentualność wystąpienia sytuacji kryzysowej. W tym celu tworzymy szczegółowe procedury kryzysowe, scenariusze wydarzeń oraz wzory oświadczeń i komunikatów prasowych, prowadzimy szkolenia dla pracowników oraz członków kierownictwa z zakresu zarządzania sytuacją kryzysową i wystąpień publicznych, organizujemy symulacje kryzysowe, które pozwalają na przetestowanie nabytych umiejętności i wdrożonych procedur.
W sytuacjach kryzysowych świadczymy usługi doradcze, mające na celu zminimalizowanie negatywnych skutków wystąpienia sytuacji kryzysowej. Rekomendujemy najlepsze działania, tworzymy komunikaty do mediów, umożliwiamy kontakt z kluczowymi dziennikarzami. Cały czas na bieżąco monitorujemy rozwój sytuacji w celu opracowania najbardziej prawdopodobnych scenariuszy działań. Po zażegnaniu sytuacji kryzysowej monitorujemy media pod kątem informacji nawiązujących do sytuacji kryzysowej, analizujemy podjęte działania i formułujemy rekomendacje na przyszłość dotyczące np. działań naprawczych, kampanii społecznych, etc.
Tworzymy unikatowe rozwiazanie zgodnie z zapotrzebowaniem Klienta, pomysłem i strategią. Raz zaprojektowane i dostarczone rozwiązania nie są wykorzystywane ponownie przez PREALS.
Autorskie prawa majątkowe do efektów pracy ekspertów są własnością Klienta, a niezbędne prawa w tym zakresie są przenoszone na rzecz Klienta zgodnie z zapisami umowy. Efekty te mogą być wykorzystywane na ustalonych polach eksploatacji, np.:
Nie oczekujemy wskazywania autorów.
Potrzebujesz doradztwa? Profesjonalnego wsparcia? Szukasz ekspertów PR do projektu? Szukasz agencji PR? Skontaktuj się z nami. Przedstawimy Ci szczegółowe informacje na temat PREALS, kompetencje, zrealizowane projekty i przygotujemy dopasowaną ofertę.
PReal’s to Agencja, której głównym obszarem aktywności biznesowej jest strategiczne zarządzanie komunikacją oraz doradztwo. Nieprzerwanie od 2008 roku oferujemy kompleksowe usługi zorientowane na osiąganie ściśle określonych celów wizerunkowych i biznesowych. Specjalizujemy się w budowaniu trwałego wizerunku oraz ochrony reputacji i opinii.
PREALS sp. z o. o.
ul. Algierska 17L/5
03-977 Warszawa
Sprawdź lokalizację na mapie
+48 693 79 79 79
+48 22 379 79 79
+48 22 379 79 71
bok@preals.pl
preals.pl
KRS: 0000641513
NIP: 1132920117
REGON: 365620837
Kapitał zakładowy 1 000 000 zł