Grupa docelowa: osoby młode, użytkownicy smartfonów, w większości kobiety. Branża: moda, trendy, fotografia, sklepy, zdrowie, uroda.
Instagram wystartował w roku 2010. Od początku istnienia kojarzy się z aplikacją umożliwiającą udostępnianie autoportretów oraz zdjęć. Często kojarzy się z aplikacją, w której najczęściej można spotkać zdjęcia jedzenia. Na szczęście wraz z rozwojem platformy i udostępnianiem nowych funkcjonalności, również tych dedykowanych dla firm, stał się on miejscem, w którym wiele biznesów odkryło przestrzeń do budowania wizerunku marki nie tylko w oparciu o zdjęcia jedzenia. W gąszczu zdjęć i hasztagów Instagram jawi się jako świetna platforma do utrzymywania stałego kontaktu z otoczeniem. Ze względu na swoją specyfikę pozwala na wzmocnienie działania komunikatów niewerbalnych, poprzez udostępnianie treści w postaci zdjęć i filmów przywołujących pozytywny i żądany efekt pracy z marką. Serwis nadal boryka się z problemem spambotów, których liczba szacowana jest obecnie na blisko 20 mln kont.
Platforma oferuje narzędzia promujące marki, produkty i usługi. Prowadząc profile w serwisie Instagram wykorzystujemy 100% możliwości platformy. Tworzymy zdjęcia i filmy zgodne z zasadami komunikacji i strategią marki. Tworzymy interakcje pomiędzy profilami wykorzystując aktualne trendy, treści publikowane w serwisie, przede wszystkim najpopularniejsze tematy, by móc efektywnie wpisać się w przestrzeń Instagram. Podobnie jak na Facebooku wchodzimy w interakcje z fanami, a dzięki hasztagom docieramy bezpośrednio do osób, które dodały zdjęcia z produktem. Instagram to miejsce użytkowane do szukania inspiracji, trendów czy pomysłów.
Rekomendowany typ treści: zdjęcia, wideo. Zasięg Polska: 3 200 000 – 59% stanowią kobiety, 90% to osoby w wieku poniżej 35 lat. Zasięg Świat: 700 000 000 (Q2 2017), z czego 400 000 000 odwiedza portal przynajmniej raz dziennie.
Potrzebujesz doradztwa? Profesjonalnego wsparcia? Szukasz ekspertów PR do projektu? Szukasz agencji PR? Skontaktuj się z nami. Przedstawimy Ci szczegółowe informacje na temat PREALS, kompetencje, zrealizowane projekty i przygotujemy dopasowaną ofertę.
PReal’s to Agencja, której głównym obszarem aktywności biznesowej jest strategiczne zarządzanie komunikacją oraz doradztwo. Nieprzerwanie od 2008 roku oferujemy kompleksowe usługi zorientowane na osiąganie ściśle określonych celów wizerunkowych i biznesowych. Specjalizujemy się w budowaniu trwałego wizerunku oraz ochrony reputacji i opinii.
PREALS sp. z o. o.
ul. Algierska 17L/5
03-977 Warszawa
Sprawdź lokalizację na mapie
+48 693 79 79 79
+48 22 379 79 79
+48 22 379 79 71
bok@preals.pl
preals.pl
KRS: 0000641513
NIP: 1132920117
REGON: 365620837
Kapitał zakładowy 1 000 000 zł