+48 22 379 79 79
kontakt@preals.pl
A A Ikona, element graficzny, symbol oka. To aktywny przycisk, który włącza wysoki kontrast strony

Audyt stron WWW

Profesjonalny audyt strony WW to klucz do skutecznego indeksu Google i wysokich pozycji w wynikach wyszukiwania. Zoptymalizowana strona WWW pozyskuje czytelników i spełnia swoją funkcję.

Audyt strony internetowej przeprowadza się po to by zidentyfikować problemy, które mają bezpośredni wpływ na niską widoczność strony w wynikach wyszukiwania. W konsekwencji profesjonalnie przeprowadzonego audytu każda strona internetowa zyskuje na wartości. Audyt pozwala wykryć błędy, które mają bezpośredni wpływ na widoczność strony w wynikach wyszukiwania i jej skuteczność. 

Audyt warto przeprowadzić zawsze wtedy gdy strona WWW:

  • nie pozycjonouje się w wynikach wyszukiwania,

  • nie pozyskuje czytelnikow,

  • notuje spadek liczby czytelników,

  • nastąpiła zmiana algorytmu Google,

  • ma juz swoje lata, 2 lub więcej,

  • jej pozycjonowanie nie przynosi efektów.

Raport

Audyt strony kończy się raportem, który jest zbiorem informacji o zidentyfikowanych problemach ze stroną WWW. W zależności od potrzeb realizowane jest w kilku stopniach szczegółowości. Wariant audytu wybieramy w zależności od tego z jak dużego serwisu internetowego korzysta firma. Skuteczne pozycjonowanie stron możliwe jest tylko w sytuacji, w której strona internetowa firmy jest optymalnie skonstruowana. Audyt internetowy powinien być krokiem, który poprzedza proces pozycjonowania strony.

Przedmiotem badania jakości strony WWW są ważne elementy kodu, które mają bezpośredni wpływ na funkcjonalność strony. Ta funkcjonalność oceniana jest przez czytelników, ale przede wszystkim przez Google. Jeśli Google ocenia stronę i uzna ją za wartościową wtedy plasuje ją wysoko w wynikach. Jeśli strona została odpowiednio opublikowana, w optymalnym serwisie, przyczyni się do pozyskania czytelników i Klientów. Nieodpowiednio wykonana i niezoptymalizowana najczęściej nie spełnia swojej funkcji.

Poza podstawowymi elementami strony audytorzy oceniają parametry techniczne, które mogą wpływać pozytywnie na odbiór strony WWW przez Google. Stosunek treści tekstowej strony do kodu, nasycenie frazami, użycie odpowiednich znaczników i wiele innych, ale również profil linków i działania podjęte przez konkurencję. Wyniki audytu dostarczają wiedzy o błędach w stronie internetowej.

Wyniki audytu służą optymalizacji

Wyniki audytu służą optymalizacji strony internetowej. Dzięki wdrożonym poprawkom w kodzie, poprawkom układu informacji, struktury strony i usunięciu wszystkich błędów strony WWW zyskują większą widoczność w wynikach Google, a co za tym idzie większą liczbę czytelników. Zoptymalizowana strona to strona widoczna w Google, a to w konsekwencji większa liczba czytelników – Klientów.

Z uwagi na fakt, że algorytm Google stale się zmienia optymalizacja stron i poprzedzajaca ją analiza wpisują się na listę obowiązkowych działań w ramach marketingu internetowego świadomych marketingowo firm. Wdrożenie zalecanych poaudytowych zmian powoduje, że strona internetowa staje się przyjazna zarówno dla użytkownika jak i dla robotów wyszukiwarek.

Efekt optymalizacji

Efekt optymalizacji strony WWW widoczny jest najpóxniej w 3 mieisącu od wdrożenia zmian w postaci istotnego wzrostu ruchu internetowego w obrębie optymalizowanej strony. Poniżej znajdziesz przykład - wykres który prezentuje wzrost ruchu po przeprowadzonej częsciowej optymalizacji strony Klienta.

Zoptymalizujemy Twoją stronę

Twoja strona jest nowa i nie generuje ruchu? Najprawdopodobniej wymaga optymalizacji, bez której nie będzie działać zgodnie z przeznaczeniem. Nie ma znaczenia czy jest świeżo wdrożona czy ma już kilka lat. 

Wykonamy audyt Twojej strony i sprawdzimy co jest przyczyną. Przeprowadzimy optymalizację strony i zaproponujemy Ci szereg działań, dzieki którym zwiększysz czytelnictwo i ruch na stronie.


Logo Preals
kontakt@preals.pl
Agencja PR

PReal’s to Agencja, której głównym obszarem aktywności biznesowej jest strategiczne zarządzanie komunikacją oraz doradztwo. Nieprzerwanie od 2008 roku oferujemy kompleksowe usługi zorientowane na osiąganie ściśle określonych celów wizerunkowych i biznesowych. Specjalizujemy się w budowaniu trwałego wizerunku oraz ochrony reputacji i opinii.

Dane

PREALS sp. z o. o.
ul. Algierska 17L/5
03-977 Warszawa

Sprawdź lokalizację na mapie

+48 693 79 79 79
+48 22 379 79 79
+48 22 379 79 71

bok@preals.pl
preals.pl

KRS: 0000641513
NIP: 1132920117
REGON: 365620837

Kapitał zakładowy 1 000 000 zł

Copyright 2008-2020 © PReal's. Wszystkie materiały zamieszczone w serwisie internetowym Agencji, w szczególności publikacje, treści, zdjęcia, grafiki, pliki wideo, chronione są przepisami ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych oraz ustawy z dnia 27 lipca 2001 r. o ochronie baz danych. Wykorzystanie opublikowanych materiałów wymaga zgody autora lub podmiotów trzecich.

Korzystamy z Cookies, by zapewnić Ci dostęp do informacji i wszystkich oferowanych usług oraz po to, by gromadzić informacje związane z korzystaniem z serwisu, a także wyświetlać reklamy dopasowane do użytkowników. Stosowane przez nas pliki typu cookies umożliwiają właściwe wyświetlanie treści, analizę ruchu internetowego, ruchu reklamowego, a także utrzymanie sesji po zalogowaniu. Można wyłączyć ten mechanizm w ustawieniach przeglądarki. Korzystanie z naszego serwisu bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na używanie Cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.