+48 22 379 79 79
kontakt@preals.pl
A A Ikona, element graficzny, symbol oka. To aktywny przycisk, który włącza wysoki kontrast strony

Jak skutecznie chronić wizerunek marki w Internecie?

Monitoring wizerunku

Monitoring informacji publikowanych w przestrzeni publicznej jest absolutnym obowiązkiem, dzięki któremu dowiadujemy się co sądzą o marce klienci, pracownicy, współpracownicy i kontrahenci.

Analiza sentymentu

Profesjonalny monitoring dostarcza informacji na temat marki, które należy poddać wnikliwej analizie by ocenić ich sentyment. Ocena sentymentu pozwala precyzyjnie zinterpretować zebrane treści.

Planowanie działań

Wynik analizy zebranych informacji pozwala na przygotowanie precyzyjnych rekomendacji działań w obszarze wizerunku, które zbudują i wzmocnią dotychczasowe rezultaty lub pozwolą na podjęcie działań interwencyjnych/naprawczych.

Rzeczywista analiza

Analiza zebranych informacji nie powinna ograniczać się wyłącznie do oznaczenia sentymentu informacji. Ujawnione w przestrzeni publicznej informacje na temat firmy dostarczają bezcennych informacji na temat funkcjonowania organizacji i wskazują niekiedy na problemy organizacyjne, które mogą prowadzić do występowania poważnych kryzysów. Nie należy tych informacji ignorować. Odniesienie ich do organizacji, nawet jeśli wydają się nieprawdziwe, pozwala jednoznacznie likwidować zagrożenia. Profesjonalna analiza zagrożeń na podstawie ujawnionych informacji, a w ślad za nią wdrożenie zmian diametralnie ogranicza ryzyko w obszarze wizerunku.

Interweniowanie i egzekwowanie

Każde naruszenie wizerunku, dobrego imienia, wszelkie przejawy zniesławienia, ujawnione pomówienia powinny być podejmowane przez markę. Opinie i komentarze, które w jednoznaczny sposób naruszają dobre imię firmy należy neutralizować poprzez ich usuwanie lub interakcję z autorem. Bierność wobec działań naruszających wizerunek marki jest jednoznacznym przyzwoleniem.

Pozostałe pytania i odpowiedzi

miniaturka

Opinie w Google – jak działać w przypadku naruszeń?

Mapy Google to narzędzie, które wspiera anonimowość narażając firmy na całym świecie na utratę zaufania publicznego.

Kategoria: Q&A
WIĘCEJ Ikona, element graficzny, strzałka w prawo z aktywnym linkiem do treści
miniaturka

Czarny wizerunek

To działania wprost odwrotne do tego czym zajmuje się PR. Czarny PR to w naszej ocenie działanie nieetyczne, które w swojej nazwie nie powinno zawierać skojarzeń z PR.

Kategoria: Q&A
WIĘCEJ Ikona, element graficzny, strzałka w prawo z aktywnym linkiem do treści
miniaturka

Monitorowanie mediów

Codzienne ręczne przeglądanie Internetu byłoby karkołomnym zadaniem dla osób odpowiedzialnych za komunikację. Na szczęście cyfrowy świat już dawno przyszedł z pomocą i dostarczył automatyczne narzędzia, które dobrze sprawdzają się w automatycznym monitorowaniu informacji.

Kategoria: Q&A
WIĘCEJ Ikona, element graficzny, strzałka w prawo z aktywnym linkiem do treści
miniaturka

Jak usunąć konto z Gowork?

Serwis gowork.pl jest miejscem, w którym prezentowane są dane firm, różnorodne publikacje oraz opinie na temat pracodawców. Serwis korzysta z danych podmiotów gospodarczych, które powszechnie uznawane są za publiczne, których przetwarzanie dopuszczają przepisy.

Kategoria: Q&A
WIĘCEJ Ikona, element graficzny, strzałka w prawo z aktywnym linkiem do treści

Logo Preals
kontakt@preals.pl
Agencja PR

PReal’s to Agencja, której głównym obszarem aktywności biznesowej jest strategiczne zarządzanie komunikacją oraz doradztwo. Nieprzerwanie od 2008 roku oferujemy kompleksowe usługi zorientowane na osiąganie ściśle określonych celów wizerunkowych i biznesowych. Specjalizujemy się w budowaniu trwałego wizerunku oraz ochrony reputacji i opinii.

Dane

PREALS sp. z o. o.
ul. Algierska 17L/5
03-977 Warszawa

Sprawdź lokalizację na mapie

+48 693 79 79 79
+48 22 379 79 79
+48 22 379 79 71

kontakt@preals.pl
preals.pl

KRS: 0000641513
NIP: 1132920117
REGON: 365620837

Kapitał zakładowy 1 000 000 zł

Copyright 2008-2020 © PReal's. Wszystkie materiały zamieszczone w serwisie internetowym Agencji, w szczególności publikacje, treści, zdjęcia, grafiki, pliki wideo, chronione są przepisami ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych oraz ustawy z dnia 27 lipca 2001 r. o ochronie baz danych. Wykorzystanie opublikowanych materiałów wymaga zgody autora lub podmiotów trzecich.

Korzystamy z Cookies, by zapewnić Ci dostęp do informacji i wszystkich oferowanych usług oraz po to, by gromadzić informacje związane z korzystaniem z serwisu, a także wyświetlać reklamy dopasowane do użytkowników. Stosowane przez nas pliki typu cookies umożliwiają właściwe wyświetlanie treści, analizę ruchu internetowego, ruchu reklamowego, a także utrzymanie sesji po zalogowaniu. Można wyłączyć ten mechanizm w ustawieniach przeglądarki. Korzystanie z naszego serwisu bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na używanie Cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.