Na pozytywne opinie zdecydowanie warto reagować. Interakcja z autorem opinii to informacja zwrotna dla autora/klienta, że firma monitoruje opinie i docenia zaangażowanych klientów.
Standardowym sposobem reagowania na opinie jest udzielanie odpowiedzi w formie podziękowań. Zdarza się, że firmy decydują się gratyfikować najbardziej zaangażowanych klientów dodatkowymi bonusami i rabatami.
Interakcja z klientem to forma dialogu, która wpływa na budowanie trwałego wizerunku firmy.
PReal’s to Agencja, której głównym obszarem aktywności biznesowej jest strategiczne zarządzanie komunikacją oraz doradztwo. Nieprzerwanie od 2008 roku oferujemy kompleksowe usługi zorientowane na osiąganie ściśle określonych celów wizerunkowych i biznesowych. Specjalizujemy się w budowaniu trwałego wizerunku oraz ochrony reputacji i opinii.
PREALS sp. z o. o.
ul. Algierska 17L/5
03-977 Warszawa
Sprawdź lokalizację na mapie
+48 693 79 79 79
+48 22 379 79 79
+48 22 379 79 71
bok@preals.pl
preals.pl
KRS: 0000641513
NIP: 1132920117
REGON: 365620837
Kapitał zakładowy 1 000 000 zł