Pozew o zapłatę 10 mln złotych zadośćuczynienia i odszkodowania łącznie przeciwko administratorowi apartamentowca Złota 44 w Warszawie w związku z nieudzieleniem pomocy i niewykonaniem usługi concierge trafił właśnie do sądu.
Ponad rok po tragicznej śmierci Olega Zdanovych do Wydziału Cywilnego Sądu Okręgowego Warszawa-Praga w Warszawie trafił pozew przeciwko Magnus Facility Management sp. z o. o. administratorowi apartamentowca Złota 44 o zapłatę zadośćuczynienia i odszkodowania w łącznej kwocie 10 mln złotych z powodu nieudzielenia pomocy Olegowi Zdanovych i niewykonania usługi concierge w całości.
1 czerwca 2018 roku Oleg Zdanovych, jeden z pierwszych mieszkańców apartamentowca Złota 44, pod nieobecność żony Veroniki Radziviluk, odebrał sobie życie. W trzech dniach poprzedzających tragedię żona prosiła obsługę apartamentowca, pracowników administracji, recepcji, ochrony
i concierge o udzielenie pomocy mężowi, tj. wezwanie Policji i pogotowia ratunkowego. Wielokrotne prośby żony Zdanovych nie zostały spełnione. Pracownicy zarządcy apartamentowca i firm współpracujących nie wezwali pogotowia ratunkowego i Policji.
W tej sprawie są dwa wątki. Po pierwsze mamy do czynienia z klasycznym niewykonaniem usługi pomimo przekazanego przez klienta zlecenia do wykonawcy, z tą jednak różnicą, że w tym przypadku od wykonania usługi zależało ludzkie życie, jak się później nieszczęśliwie okazało. Pani Veronika Radziviluk zleciła concierge, a także ochronie i recepcji wezwanie Policji i pogotowia ratunkowego do chorego męża. Pomimo wielokrotnie powtarzanych próśb, żaden z pracowników nie zrealizował tego zlecenia, a powinni, zgodnie z zakresem świadczeń dostępnych w ramach usług concierge oferowanej przez administratora budynku Złota 44. Po drugie mamy do czynienia z nieudzieleniem pomocy człowiekowi, który jej ewidentnie potrzebował.
Każdy z nas ma obowiązek udzielenia pomocy, również taki obowiązek ma zarządca apartamentowca i jego pracownicy. Oczywiste w tym przypadku jest to, że spełnienie tego obowiązku wymagało udziału odpowiednich służb – Policji i pogotowia ratunkowego. Żaden z pracowników zarządcy apartamentowca nie posiada bowiem wiedzy, doświadczenia, wykształcenia, a przede wszystkim uprawnień by ocenić stan zdrowia i udzielić profesjonalnej pomocy medycznej. Sprawa pana Olega Zdanovych to nie tylko niewykonanie usługi concierge w całości, ale również nieudzielenie pomocy osobie, co do której istniały podstawy do oceny, że znajduje się w stanie zagrożenia życia. Nieudzielenie pomocy i bierność zarządcy apartamentowca Złota 44 i jego pracowników niestety miała tragiczne w konsekwencji zaniechania skutki.
Dodatkowych informacji w sprawie udziela:
Dodatkowych informacji udziela
Antyweb o naszej i króliczka pracy
Model biznesowy był nie tylko kontrowersyjny, ale bazował też na wyłudzaniu pieniędzy. Za skasowanie opinii o firmie pobierano 200 PLN. Oczywiście skasowane opinie po pewnym czasie pojawiały się ponownie.
Komunikat w sprawie podejrzenia popełnienia przestępstwa
Komunikat w sprawie zawiadomienia do prokuratury o podejrzeniu popełnienia przestępstwa nieudzielenia pomocy Olegowi Zdanovych, mieszkańcowi apartamentu w budynku Złota 44.
10 milionów złotych od administracji Złota 44 za tragiczną śmierć męża
Właścicielka apartamentu w budynku Złota 44 wystąpiła do sądu z roszczeniem o zapłatę 10 milinów złotych łącznie tytułem zadośćuczynienia i odszkodowania z powodu tragicznej śmierci jej męża, która miała miejsce 1 czerwca 2018 roku w apartamencie w budynku Złota 44. To drugie co do wielkości, obok sprawy Komendy, tego typu roszczenie w Polsce.
Oświadczenie w sprawie publikacji Gazety Wyborczej z dnia 29.01.2020 roku
Przedstawione w artykule pt. „Pracuje dla Lasów Państwowych i szczuje na ekologów z WWF. Zdradził go błąd Facebooka” autorstwa pani redaktor Ewy Ivanovy informacje o rzekomo prowadzonych przez Agencję PReal’s (PReal’s sp. z o. o.) działaniach, które mają na celu dyskredytowanie lub dyskredytują organizacje pozarządowe są nieprawdziwe, naruszają dobra osobiste Agencji i zarządu spółki oraz działają na szkodę spółki.
PReal’s to Agencja, której głównym obszarem aktywności biznesowej jest strategiczne zarządzanie komunikacją oraz doradztwo. Nieprzerwanie od 2008 roku oferujemy kompleksowe usługi zorientowane na osiąganie ściśle określonych celów wizerunkowych i biznesowych. Specjalizujemy się w budowaniu trwałego wizerunku oraz ochrony reputacji i opinii.
PREALS sp. z o. o.
ul. Algierska 17L/5
03-977 Warszawa
Sprawdź lokalizację na mapie
+48 693 79 79 79
+48 22 379 79 79
+48 22 379 79 71
bok@preals.pl
preals.pl
KRS: 0000641513
NIP: 1132920117
REGON: 365620837
Kapitał zakładowy 1 000 000 zł